Tuesday, January 25, 2011

kogumata teosed

Vaja on teha 1 asi.
Teemaplogid 1 parooli all avanema panna, ma tegin qnagi osad erinevate paroolidega. mix ma neid kokq ei taipa panna???
lollll.
nyyd olex vaja mõned kindad, sokid, suuuursall & veel mõned qdumid-õmmelmid pääwiqsse panna, netisse nipeldada.
vahepeal oli mul oma tööde, mistahes sorti, liiki, värvi, ainesest loomingu vastu tuim yxkõixus. tegin valmis, panin kappi. et, q jalad ei kanna, siis pole neid ka qskile näitama minna, niisiis kappi. aga mix mitte interkappi!
kõik panevad, eriti Isetegijad.net, minu asjad on kaa vaadamiskõlbliqd, puhas qnst, ugri värk & särisev pauer.
mina aint virisen, et siit paha, sealt valutab & mis mul täna kõik haige oli. rohkem kinnast!
ning peax rohkem poliitilist luulet kirjutama.
syrreaalse-poeezia-oxase-sofit tegema. nimelt pole härrased Truud qhugi kadunud. nende tegemisi kirjeldataxe eufemismidega, qid see mesikäpast-soest-haaviqemandast-qrikaelakesest-eluperemehekesest rääkimine on libe mentaalne lõx, mis lõpeb alati pättide õigustamisega ning ohvrist qrjategija tegemisega. Ning sellesse langevad isegi õiguse valvajad & korra kaicjad.

2 comments:

  1. Jõudu! Jaanuaris on selline optimismipuhang tervitatav!

    ReplyDelete
  2. Sa mõtled, et sul on erinevad blogid erineva kasutajanimega - ja parooliga? Sest vaata, ei saa olla erinevad paroolid, kui kasutaja (account) on sama. Või saab?

    Ja et tahaks panna need nt nii, nagu mul - ühe kasutajatunnuse all mitu blogi?

    Sa saad teha nii, et ntks logid sisse blogi nr 2 v 3 v 4 kasutajaga (eeldame, et blogi nr 1 on see PeaBlogi). Siis lähed leheküljele Dashboard. st see lehekülg, kus sul blogi muutmise ja näppimise valikud on. Sealt valid nupukese Settings. Nupukese Settings alt võtad valiku permissions. Valiku permissions leiad nupukese Add Authors ja lisad blogi nr 2 v 3 autoriks blogi nr 1 kasutaja. Google accountiga peaks need kõik ju olema. Siis teed sama järgmise ripakil blogiga.
    Niimoodi lisad accounti nr 1 kõikide teiste blogide autoriks ja hakkadki neid nr 1 kaudu haldama.

    Teine (-sed) võimalus(ed) on see(need):
    http://www.google.com/support/blogger/bin/answer.py?hl=en&answer=97416

    ReplyDelete