Friday, February 25, 2011

elevandilondikontidest torn

Kõik murecevad kylma, torude, tervise, poliitika, lumelykkamisraha lõppemise & lähenevate valimiste objektide ähmasuse yle. Ka mina, q hypohondriahood (meenutame Armastust 3 apelsini vastu, Nyganeni lavastus) järele annavad.
Juba pikki aastaid on mul kombex vastiq enesetunde peitmisex midagi teha. Täna proovisin arsti manu oodates lehte lugeda, a pilt virvendas & jutt tundus kohutav soga, mu lemmikleht nr 2 - Tegelikqse Kesqs... muidu nii muhe & kaunis lugemine... Märcis lähen hulluarstile & nõuan kõikvõimalikke diagnoose alates alcaimerist & lõpetades jalgadega pexmisest saadud aju kärbumisse a la hullulehmatõbi, irw. Millest tulevad tasakaaluhäired, ruumitaju puudumine & tunne, et valgus on ka lambi all hämar, ma ei näe, raisk?
Lõustakas olid mõned toredad arutelud selle yle, et meie inimestele ei piisa käsuyhiskonnas elamisest. Ma olen sygavalt veendunud, et inimesed peab sundima õppima & harjutama olema väärikalt vabad, mitte yxnes instinktide tasemel. Paradox, aga ilma sunduseta ei õpi & ilma hariduseta ei saa olla vaba. Liig palju on hädasid, mida tekitab tahtlik lollus & selle parim sõber egoism.

No comments:

Post a Comment