Saturday, January 1, 2011

toores & jõhker

Jälle on käes hetk, qs kogu eelnev elu, OK, selle olulist, viimatielatud osa kajastav doqment nimega eelmise aasta kalender lendab pliidi alla.
Ei hakka mina arutlema, millex eelmise aasta sitt hea oli, et qpalju Minu Tehtud head asjad aitasid 1000-aastase rahuriigi tekkele kaasa, või qidas halvad & muidu kahjuliqd asjad qstutasid mu meeletut karmakrediiti (möhh?). Tyhja sellest, et ma möödunud aastal jälle peaaegu midagi esimest korda ei teinud, välja arvat leivakypsetamise kacetused - neid ei kavace ma andunult kordama asuda. Oli, mis oli, ning tuleb, mis tuleb. Kes lykkab, selle käes on labidas.
Qna mul oli järjekorcelt probleeme kardaaniristi & parema tagumise poolteljega, siis aastavahetuse koduvälised pidustused jäid ära. Siinkohal tervitan Padjaklubi palavalt ning vabandan, et oma eriliste võimete & imeliste talentidega Teid rõõmustama ei jõudnud! Andke mulle andex, aga aastaid jäisetuule käes ning okastraataedade vahel exelnud inimloom soovis oma elu, tervise, pere, vara & muude huvide kaicex kinnituisanud, jäätunud, vedelate & vajuvate servadega maakonnateede ning ebapiisava kerekõrgusega autoga mitte uudseid matkakogemusi hankima minna.
Selle asemel võis kodus jõllitada nääritelekat, õgida nääripizzat, juua nääriviina, vahtida nääriilustikq, teha näärikeppi, kytta nääriahje, lämiseda nääriniisama ning tunda mõnu ettearvatavast & igavast elust.
Sajab. Pidustused jätqvad!
..................................
PS. Paqn hyvale lugejale hingekosutusex Villu Tamme loodud luuletuse nii a-st 1993.
J.M.K.E - Gringode kultuur

Meil on nüüd uudne eetika
Läänestumistaktika
Me maale saabumas on gringode kultuur
Lipsudega kaabakad
Uut kultuuri kannavad
Nad ammu süümepiinadest
On vabanend valuuta eest
Mu vabariik on petnud mind
Mu vabariigil puudub hind
Ei leidu vabariigis meest
Keda ära osta ei saaks kilo vase eest
(Sest kõik mehed olla sooviksid proua Silvesed)
Kui Peugeot on perse all
Ja hambaid põletab Pall Mall
Siis arvab eesti kamalõug
Et ta on mingi lääne tõug
Oh kuulge ärigeeniused
Te vales suunas teete tööd
Te äri pole kaubandus
Te kätes hukkub majandus
Me tõusikud on tõpra tõust
Neil veidi vajaka jääb jõust
Et jõuda kord Euroopasse
Ja gringodele järele
(Ma tean Ameerikas on hea
Ka Eestist Ameerika kujundama peab)
Ja kui on veidi ärimeelt
Ja veidi vigast ingliskeelt
Siis saabub unistustemaa
Psuedoameerika
Laps ema rinnast Pepsit joob
Ja vanaema stretshe koob
Kui taskusse jäänd viimne kroon
End jalgupidi üles poon
Ja nooreneb me kodumaa
Kui vanad nälga kõngevad
Ja mehistub me ühiskond
Kui lapsed ära kärvand on
Oh rõõmu ja õnnistust suurt
Saabund me maale on gringode kultuur!
Oh kaitse jumal me juhmi valitsust
Ja kaitse me õnnist rahvast
Vaimust vaest

No comments:

Post a Comment