Tuesday, November 16, 2010

press und paanika

Mul on mitmeid muresid.
Nägin unes ennet, enne täitus qhjaga - nyyd selg keeldub lepingut täitmast, valu on silmipimestav, q yritan ennast yles ajada & midagi teha.
Tööd ootavad järjekorras, igasugu sodi vedeleb maas ning soovib, et Mina ta väärikamalt exponeerixin. Soovisin jälle arstile minna, aga...
Mees väidab, et ta ei saa mind qidagi aidata. nt auto saan enda kasutusse niimoodi, et hommiql sõidame koos linna, siis ma saan koju tagasi sõita, sest 2 tundi haigena ning väikelapsega qskil parklas passida on kole, ning siis päeva sees oma pereasju ajada. irw. Tegeliqlt ma niimoodi edasi-tagasi sõita & terve päev igasugu kohtades käia enam ei suuda, sest mitu tundi ennast valude kiuste autorooli toppida on talumatu, & ta teab seda.
Teab ka muid asju, aga keeldub neid tunnistamast, sest siis peax ise liigutama hakkama.
Tegeliqlt on meil 2 autut, teine neist ikka veel katki. pere huvides olex seda teist vägagi vaja, aga ma ei suuda seda kellelegi selgex teha.
Masendav asociaalielu & maailma yhendusniitide järjestiqne katkemine.
Ma ei taha.
Need tunduvad nii lõpliqd olevat.
Omaette partei moodustavad naabrid, kes tegelevad jätqva kiusukampaaniaga. Valefaktidel põhineva laimu levitamine, ylbicemine, täiesti võõraste inimeste laimu abil tigedax ässitamine, teatud inimeste meelelahutus und qltuur. ning inimesed, kes teisele on qrja teinud või muidu ylekohtuselt või ärakasutavalt käitunud, ei tunnista oma tegude väärust. Hoopis asuvad rynnaqle oma väärkäitumise ning vägivallal põhinevate väärõiguste kaicex. Viisakad argumendid karjutaxe maha, sinu väiteid ei qla keegi. tyypiline.
mitmel tasemel, erinevates räiguse astmetes.
Mu omas kodus hakkab paanika & tõrjumine, q ma räägin, et oma rahvast, eriti lapsi on vaja kaicta. lihcam on osa kahjusid ära hoida, q pärast laipu lugeda. Et me ei tohi taolist vägivallacemist vaixelt toimuda lasta, see muutub muidu yha räigemax. - Aga ära sitta puutu, kannata ära, räägi-räägi-räägi-räägi... Ning seda ytlevad täiskasvanud mehed! Kardavad sõimlevaid tädikesi ning hullu juttu ajavaid inimesi, kellel olex vaja iseendale sygavaid ning suuri etteheiteid teha, mitte võõraid inimesi omaenda lollustes syydistada!
ma ei taha selliste kogemuste tõttu kedagi usaldada.
Nii et viisakas jutt, inimlik suhtumine, osavõtlikqs lähevad lihcalt tyhja. Minult võetaxe & võetaxe lõpmatult viisaqs- & teenekrediiti, aga vastu ei anta muhvigi.
Haige.
Olen kindel, et tänane post põhjustab kohutavat solvumist, sest meil on ju kõik nii hästi! ma peaxin võtma mitte 2x ylempiiri-annuse, vaid 3- või 4x annuse valuvaigisteid & asuma magamistuba edasi tegema. Mina ju tahan remonti, kaupa ning peret vedada, qltuuri & majandust...
Aga see kõik sitavedu ei saa päriselt juhtuda, ma isegi ei suuda seda päriselt usqda. see peab olema mingi jura, hobuse unenägu.
Detaile ei kirjelda, see on liiga ebamugav ning meenutab mõnd jälki kroonilist haigust. Kopp, paak & sahk.
Nyyd proovin orhideesid piserdama minna & varsti koolist tulevatele lastele alma materit e toitvat ema mängida. Mingigi rõõm inimene olemisest peab jääma.
Varem olin usin aiandusfriik. Nyyd hakkan nupsakaid vähendama, proovin laiali jagada. Mul on paha, et sel suvel aed nii hooletusse jäi. Muru on aga lihtne & lollikindel ning puud saavad ise hakkama. Ma ei tee endale illusioone - rõõmsalt tuhandete taimepõõsaste vahel roomavat aednikq minust enam ei saa, pea 2 viimast suve näitasid seda. hea, q paarkymmendki rohit saavad...
Raisk.
Oi, raisk.

No comments:

Post a Comment